Commscope/Ruckus Watchdog Support 36 Months, SZ High Availability AP License

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- Artikel-Nr.: S01-0001-3LHA
- Hersteller-Nr.: S01-0001-3LHA
RUCKUS-Netzwerke vereinfachen das Leben für die IT-Abteilung und ermöglichen gleichzeitig außergewöhnliche Anwendererlebnisse. Mit den Produkten und Lösungen von RUCKUS kann jedes Unternehmen - unabhängig von Größe oder Komplexität - ein konvergiertes IT/OT-Netzwerk problemlos implementieren, verwalten und erweitern und gleichzeitig einzigartige Geschäftsergebnisse erzielen.
Mit der Smart Wi-Fi-Technologie von Ruckus wurden die Möglichkeiten hinsichtlich der Leistungsfähigkeit, Flexibilität, Zuverlässigkeit und Kosten von Wireless-Netzen neu definiert. Access Points in verschiedenen Leistungsklassen für den Innen und Ausenbereich, flexible Managementlösungen von Controllern vor Ort bis hin zum Management aus der Cloud bieten allen Anwendungsszenarien eine Lösung.
Ruckus bietet verschiedene Hard- und Softwareplattformen an, die auf die unterschiedlichen Anforderungen unserer Kunden abgestimmt sind – für Unternehmen aller Größen.
Through the support web, Ruckus Wireless makes the software updates available to customers. Software updates include bug fixes and maintenance releases. WatchDog Premium Support customers receive access to software upgrades for the products they purchased as well as invitations to participate in Beta programs. WatchDog Premium Support customers are also entitled to advanced hardware replacement on controllers if required.
- Phone and email support
Technical support from a Ruckus Technical Support Engineer is available via phone or email. Telephone calls are answered by a customer service agent who collects initial information and assesses the urgency of the situation. After-hours telephone calls are forwarded to an English-speaking answering service, and a Ruckus Technical Support Engineer will respond within 30 minutes from receipt of the call. - Do-it-yourself with Ruckus web support
Ruckus web support contains comprehensive product information including manuals, technical documentation and software updates. Some of this information is publicly available but some of the content is offered only to support plan customers. Support plan customers may be proactively notified via email when content is posted. - Software updates and upgrades
Documentation is accessible via the Ruckus support web site. WatchDog Premium Support customers will be further provided with software upgrades for the applicable hardware originally purchased for the term of the contract.
Einheit: | Lizenzen |
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Endkundenart: | STD |
Lizenzband: | Anzahl: unlimited |
Lizenztyp: | Warranty/Support |
Produkttyp: | Hardware |
Lizenzprogramm: | Wireless |
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